نشست نقد وبررسی فیلم 'نارنجی پوش' برگزار نشد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، 'نارنجی پوش' آخرین ساخته 'داریوش مهرجویی' كارگردان با سابقه سینما صبح امروز (پنجشنبه) در نوبت صبح هشتمین روز برپایی جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه برج میلاد به روی پرده رفت.

نشست نقد و بررسی این فیلم كه باحضور پر تعداد خبرنگاران، منتقدان و اهالی مطبوعات و سینما همراه بود، به دلیل عدم حضور مهرجویی به عنوان كارگردان و تهیه كننده 'نارنجی پوش' برگزار نشد.

ضمن اینكه حامد بهداد و لیلا حاتمی بازیگران اصلی این فیلم نیز در سالن حضور نداشتند.اگر چه برخی از عوامل فنی این فیلم مثل صدابردار و فیلمبردار در سالن حاضر شدند اما به خاطر حضور نداشتن مهرجویی،از مصاحبه و گرفتن عكس یادگاری با خبرنگاران و عكاسان خودداری كردند.

داریوش مهرجویی سال گذشته نیز در نشست خبری فیلم'آسمان آبی' حاضر نشد.

درفیلم 'نارنجی پوش'، حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، امید روحانی، همایون ارشادی و اردشیر رستمی بازی می كنند.

'نارنجی پوش' به صدای دالبی سراوند در این جشنواره به نمایش در می آید كه كار تركیب و طراحی صدای فیلم را محمدرضا دلپاك و رضا نریمی زاده در استودیو مون انجام داده‌اند.

آخرین ساخته مهرجویی نوشته مشترك این كارگردان كهنه كارو وحیده محمدی فر است كه داستان تحول یك عكاس را روایت می كند كه تلاش دارد با پاكیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و در نهایت به پاكیزگی روح دست یابد.

این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌ در بخش جلوگاه شرق و جایزه بین‌المذاهب را در بخش بین الملل سی امین جشنواره فیلم فجر بدست آورد.

سی امین جشنواره فیلم فجر تا 22 بهمن ماه برپاست.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: شیکاگو , استرالیا , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: